ספר מחזור מבנה ממולץ

book-monsterספר מחזור – מבנה

מבנה סטנדטרתי של ספר המחזור כולל את הפרקים הבאים:

  • פרק ראשון – ברכות צוות ההנהלה, מורים מקצועיים, הורים וכל מי שליווה את השכבה.
  • פרק שני, שלישי וכד – הינם פרקי הכיתות, לכל כיתה אנו מתיחסים כפרק בספר המחזור. פרק זה יפתח בעמוד שער בו תופיע בדרך כלל תמונה כיתתית, לאחר מכן ברכת המחנכת, ברכת הכיתה למחנכת, עמודי תלמידים ולסיום עמודי הווי הכיתה (תמונות, חוויות, קשר וכד').
  • הפרק האחרון – בפרק זה נכלול תוכן עבור הווי שכבתי, כל אותן פעילויות שבוצעו במסגרת שכבתית כמו: המסע לפולין, מסע ישראלי, גדנ"ע, טיולים, טקסים ועוד. בפרק זה ניתן לכלול תמונות מהווי השכבה וכן טקסטים בהתאם.

בגרפיקליין אנו ערוכים להתאים את מבנה הספר לדרישות בית הספר, אנו מציעים לתכנן את מבנה הספר מבעוד מועד. תכנית זו תספק את רשימת החומרים שיש להכין לגרפיקאי כמו כן תשמש את הגרפיקאי בעימוד נכון של חומרים אלו. דוגמאות עמודי ספר מחזור  ניתן למצוא בקישורים הבאים:

דוגמאות לעמודי תלמידים

smile_bookדוגמאות עיצוב גרפי

דוגמאות לעמודי הווי

דוגמאות לכריכות


smiley-face-for-blogספר מחזור – הדברים החשובים

במאמר קצר זה נמצא תיאור של הדברים החשובים באמת . קרא עוד >>>


imagesספר מחזור – מחירים והשוואות

בחירת ספק להפקת ספר המחזור . קרא עוד >>>


imagesספר מחזור – צילום ותמונות

תמונות הינם חלק חשוב בספר המחזור. קרא עוד >>>


למידע נוסף ולינקים שימושים


לקבלת הצעת מחיר מפורטת


רעיונות לספר מחזור | יומן מסע לפולין | רעיונות לתמונות לספר מחזור |תמונות מחזור בתי ספר | הדפסת חוברות

גרפיקליין    פקס: 08-9924744

טלפון: 053-8876687,     graphline100@gmail.com


גרפיקליין מתמחה ב:

הפקת ספר מחזור, הדפסת ספרי מחזור, צילום תמונת מחזור, צילום תמונות לספר מחזור, הדפסת חוברות, ספר מחזור כיתה ו, ספר מחזור י"ב, יומן מסע לפולין, הדפסת חוברות לבתי ספר ועוד, אנו מציעים שירות איכותי בהפקת ספר מחזור, ספרי מחזור ותמונות מחזור, לבתי ספר בכלל ובפרט ספר מחזור כיתה ו, ספר מחזור כיתה ט, ספר מחזור י"ב, הפקת ספר מחזור, הדפסת ספרי מחזור ותמונות מחזור, אנו מציעים שירות אישי במחיר מתאים לכל נפש. אנו מציעים את כל הנדרש עבור הפקת ספרי מחזור ותמונות מחזור לבתי ספר בכל הארץ, שירותנו כוללים את כל השלבים עד הדפסת ספר המחזור. ההפקה מתבצעת בליווי אישי ובמחיר אטרקטיבי. נשמח להפיק עבורכם את ספר המחזור.